بـــــــــــــــا من قاتـــــــــــــــی نـــــــــــــــــــشو

امروز با تمام دنیا قهرم....

اما اگرتو صدایم کنی برمیگیردم و با همام حماقت همیشگی میگویم جانم....

من اینم....

زود دل میبندم....دیر فراموش میکنم....زود میشکنم....دیر جوش می آورم

ساده ام....میسوزم به پای سادگیم ....

صبورم اما اگر بروم برای همیشه رفته ام.....

 

من فــــــــــازم فآآآآز بده....پس انقـــــــــــد رو مخم مانووور نـــــــــده!

  

چـــــــــــقدر دیـــــــــــــر فهمیــــــــــــــــــدم

کـــــــه مخـــــــــــاطب"خـــــــــــــــــــاص"مــــن متعــــــــلق بـــه:عــــــــــــــــام"بـــــــود....!

توچه میفهمی از روزگارم....

از دلتنگی ام....

گاهی به خدا التماس میـــــکنم....

خوابت را ببینم....

میفهمی؟....

فقط خوابــــــــــــت را!!!!

 

به بعضیا باید گفت:

اگه میخوای با من باشی اول باید یاد بگیری ادم باشی

تا زمانی که با همه میلاسی واسه من زاپاسی

پسری که دنبال تنته لیاقتش خوردن عنته

اون موقعه که ما خاص بودیم شما یه هفته صبحی بودی

یه هفته بعدازظهری کوچولو!!!!

من روغنم شما اب

خودتم بکشی باهات قاطی نمیشم!!!

حالاهعی هم بزن.... 

بغله .... اینجوریاس!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ღfatiღ
ساعت23:49---10 مهر 1393
شلووووووم دوش دالی لینک بشم ؟؟
پاسخ: لینکی :)


pary
ساعت18:35---10 مهر 1393
یه سوال عاشقی بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: دادم تو پستم هست


ehsanpishro
ساعت12:57---7 مهر 1393
شاید یک روز یک نفر جوری آدم را بخواهد که خواستنش به این راحتی ها تمام نشود !


حسین
ساعت22:34---4 مهر 1393
سلام میدونی تها کسی هستی که لینیک شدی اگه دوست داشتی لینیکم کن
پاسخ: ممنونم ولی شما لینک بودی :)


الی جون
ساعت13:17---4 مهر 1393
سلام داداش بازم ببخشید که گفتم آبجی

ای بابا کجایی بیا دیگه هستم مرسی

بازم میام الان بیا
پاسخ: حخخخخ باش اومدم


..........................................
ساعت0:09---31 شهريور 1393

خدایاااااااااااااااااا... این روزها دلتنگم.... باور کن این یکی دیگر شعر نیست!
پاسخ: :( خدااگه میخواست باورمون کنه ...


..........................................
ساعت0:06---31 شهريور 1393

من دیوانه نیستم! من فقط یه جور خاص که دیگران نمیتوانند تورا دوست دارم:
پاسخ: :)


..........................................
ساعت0:05---31 شهريور 1393

ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ
پاسخ: سادگی بد دردیع


..........................................
ساعت0:04---31 شهريور 1393

میدانی آدم های ساده، ساده هم عاشق میشن. ساده صبوری می کنن. ساده عشق میورزند. ساده می مانند. اما سخت دل میکنن. آن وقت که دل میکنن، جان میدهند؛ سخت میشکنند؛ سخت فراموش می کنند؛ آه آدم های ساده…
پاسخ: فراموش کردن خیلی سخته داداش یا ابجی غصه نخور همه این روزا میگذره


..........................................
ساعت0:04---31 شهريور 1393
حل شده ام، مثل یک معما ! راست می گفتی که خیلی ساده ام …
پاسخ: :|


بهزاد
ساعت12:55---11 شهريور 1393
سلام،یه مدت نبودم ،ممنون بهم سر زدی،شاد وموفق باشی. همیشه.
مرا باور کن
پاسخ: slm che ajab omadi vali mamnonam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 9 شهريور 1393برچسب:, | 14:0 | نویسنده : تنهـــــــا |